Skip to content

Objektiv visuele content

Objektiv bedenkt en maakt visuele content voor bedrijven. Video’s, animaties en live streaming oplossingen, voor interne en externe communicatie – voor organisaties zoals die van jou.

Wij doen dit samen met onze klanten en begeleiden onze klanten tijdens het hele proces. Samen? Ja samen! Jij kent jouw organisatie ten slotte beter dan wij en weet ook zelf het beste wat jij wil vertellen. Wij zorgen ervoor dat dit goed wordt vertaald en uiteindelijk een video, animatie of livestream wordt die aansluit bij jouw doelgroep!

Contactpersoon:
Joost van Steenhardt Carré

E-mail:
contact@objektiv.nl

Website:
www.objektiv.nl

Blogs

Arbeidscommunicatie met video

Arbeidsmarktcommunicatie is voor iedere organisatie een cruciaal aspect. Groot of klein, zonder de juiste medewerkers ben je namelijk nergens.Toch blijkt het vinden en behouden van de juiste medewerkers vaak een
Lees verder

Aftermovie kick-off Club BENG

Op 30 september 2021 organiseerde Club BENG haar eerste bijeenkomst voor potentiële leden. Onze partner Objektiv heeft een leuke aftermovie gemaakt.
Lees verder
Bedrijfsvideo

Bedrijfsvideo: laat zien waar jouw organisatie voor staat

Een bedrijfsvideo is een persoonlijke video van jouw bedrijf. Deze populaire vorm van video content is een must have. Met een bedrijfsvideo maak je namelijk in een korte en krachtige
Lees verder

Video is het medium voor interne communicatie, dit is waarom

Interne communicatie is de hoeksteen van iedere organisatie. Dit weten ook bedrijven als Deloitte en Stibbe, waar wij veel video content voor produceren. Naast de oplossingen voor interne communicatie zijn
Lees verder

6 verschillende vormen van video content

Video content is enorm populair. Meer dan de helft van alle internetgebruikers kijkt dagelijks naar filmpjes, streams of andere video’s. In 2021 kijkt men gemiddeld zelfs 100 minuten per dag
Lees verder

7 tips voor goede video’s voor social media

Het gebruik van video voor rondom evenement stijgt enorm. Mensen kijken graag naar video’s en videocontent blijft beter hangen dan tekst. Ook Google en Facebook houden van online video’s. Beiden
Lees verder

Werk